Két újabb híres játékkal bővült a Huawei alkalmazásboltja

Két újabb híres játékkal bővült a Huawei alkalmazásboltja

Két, nemzetközileg felkapott játékkal bővítette kínálatát a Huawei alkalmazás áruháza. Az AppGalleryben már az Angry Birds 2 és a Manor Matters szintén rendelkezésre áll. A Rovio első, Huawei-platformra fejlesztett felkapott játékában újra csatasorba állíthatjuk kedvenc madarainkat a zöld malacok serege ellen, ameddig a másik appban fejtörőkön át fedezhetünk és újíthatunk fel egy régóta elhagyatott kúriát. A Playrix fejlesztői csapata ezzel már a harmadik játékát hozza el a Huawei felhasználóinak a Gardenscapes és Homescapes sikere nyomán.

Az AppGallery a planéta talán leggyorsabban növekvő alkalmazás áruháza, nemzetközileg havi 540 millió aktív felhasználóval. A Huawei szorosan együttműködik több mint 4 millió regisztrált fejlesztővel, hogy állandóan új tartalmakat jelenítsen meg, és már több mint 134 000 alkalmazást integráltak a HMS-be, a Huawei saját mobil szolgáltatási platformjába.

„A Huawei arra törekszik, hogy partneri viszonyt alakítson ki olyan vezető márkákkal és játékfejlesztőkkel, mint a Rovio, vagy a Playrix, amelyiknek címei vonzzák a játékszerető közönséget. Ezáltal növekszik a bizalom és egyre több neves partner fejleszti játékait a HMS rendszerre is” – mondta Derek Yu, a Huawei vásárlói üzletágának skandináv és közép-kelet-európai alelnöke.

Morcos madarak támadása

Már elérhető az AppGalleryben a planéta talán leginkább közkedvelt játéka. Az Angry Birds 2 az első Rovio játék, amely felkerült a Huawei saját alkalmazás áruházába. A játék mellett a Huawei felhasználók csakhamar testre is szabhatják telefonjaikat a Huawei Themes felületén megjelenő Angry Birds 2 hátterekkel, ugyanakkor okosóra számlapokkal.

„Rendkívül izgatottak vagyunk, hogy az Angry Birds 2 mostantól több millió játékos részére áll rendelkezésre az egész világon az AppGallery-vel való együttműködésünk révén. A Rovio küldetése a szórakoztatás, és folyamatosan boldogok vagyunk, amikor játékaink és az rajtunk keresztül okozott öröm új közönséget ér el” – mondta Miikka Lindgren, a Rovio üzletfejlesztési alelnöke.

Tripláz a Playrix

A Playrix játékfejlesztő társaság közzétette, hogy korábbi partnerségi siker és a Gardenscapes, mitöbb a Homescapes népszerűsége láttán elérhetővé teszi a cég legmodernebb játékát, a Manor Matters-t is az AppGalleryben. A fejtörőkkel tűzdelt játék igazi kalandra hívja a felhasználókat, ahol megismerhetik a rég elhagyott Castlewood-ot, átvizsgálhatják és felújíthatják a helyiségeket, hogy felfedjék a rejtett eszközök titkait.

A Manor Matters exkluzív ajándékokkal készül a Huawei felhasználóknak, a játékosok az induláskor 500 érmét és 50 energiaegységet magába foglaló ajándékcsomagot kapnak. Azonfelül azok a kuponok is elérhetőek lesznek, amelyek 70%-os kedvezményt biztosítanak a Playrix Basic Pack csomag árából, vagyis a felhasználók kevesebb játékkal nagyobb haladást érhetnek el. Az európai játékosok ezen felül minden tematikus Season Challenge kezdetekor újabb Golden Ticket utalványokat igényelhetnek, melyek a Playrix mindhárom játékához elérhetők.

A Manor Matters egy újabb igényes példa arra, hogy egy játék hogyan tudja kihasználni a Huawei HMS Core-ját, integrálva az IAP készlettel, hogy zökkenőmentes fizetési élményt nyújtson mind a felhasználók, mind a fejlesztők részére.

„A Huawei támogatása és útmutatása az indítási folyamat alatt és azon túl is ragyogó volt. Örülünk, hogy emiatt elindíthatunk egy másik neves játékunkat az AppGallery-n „- mondta Maxim Kirilenko, a Playrix üzletfejlesztési igazgatója.